آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای Bak-Al بوده است و در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. Bak-Al برای بسیاری از محصولات، ۳ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی و مناسب نبودن سایز، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد، بدون بوی عطر، بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل ۳ روز میتوانید کالای خود را با هماهنگی تیم خدمات مشتریان برگشت دهید.
ابتدا با بخش پشتیبانی Bak-Al با استفاده از روشهای زیر، تماس بگیرید. بعد از تایید بازگشت کالا با هماهنگی بخش حسابداری تا ۱۴ روز کاری وجه پرداختی به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.