راهنمای لغو سفارش، بازگشت و تعویض کالا:

⏪ چگونه میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

  • ابتدا از بخش "ورود به حساب" و وارد کردن آدرس ایمیل و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

  • در حساب کاربری خود بر روی "تاریخچه و جزئیات سفارش" کلیک کنید. در صفحه "تاریخچه سفارشات" جزئیات کلیه سفارشاتی که تا کنون در Bak-Al داشته اید، نشان داده خواهد شد. بر روی "جزئیات" سفارشی که میخواهید لغو کنید، کلیک کنید.

  • در پایین صفحه در بخش "افزودن یک پیام" ابتدا از قست "محصول" سفارشی را که میخواهید لغو کنید، انتخاب کنید. سپس در قسمت "متن" عبارت "این سفارش لغو شود." را بنویسید. در انتها بر روی "ارسال" کلیک کنید. با این کار درخواست لغو سفارش از طرف شما به Bak-Al ارسال می شود.

  • پس از تایید لغو سفارش توسط Bak-Al، وضعیت سفارش در بخش "تاریخچه سفارشات" به حالت "لغو شده" نشان داده خواهد شد. (همچنین توجه داشته باشید که با تایید لغو سفارش، ایمیلی از طرف Bak-Al جهت اطلاع به شما ارسال خواهد شد.)

⏪ شرایط تعویض کالای خریداری شده:

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های Bak-Al بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. Bak-Al برای بسیاری از محصولات، ۳ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی و مناسب نبودن سایز، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد، بدون بوی عطر، بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل ۳ روز میتوانید کالای خود را با هماهنگی تیم خدمات مشتریان برگشت دهید.

⏪ شرایط بازگشت کالا و بازپرداخت وجه:

ابتدا با بخش پشتیبانی Bak-Al با استفاده از روشهای زیر، تماس بگیرید. بعد از تایید بازگشت کالا با هماهنگی بخش حسابداری تا ۱۴ روز کاری وجه پرداختی به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.

  1. ارتباط از طریق ایمیل (پست الکترونیک) با info@bak-al.ir
  2. از بخش "تماس با ما > ارسال یک پیام"

⏪ کالاهای بازگشتی در چه شرایطی باید باشند:

  • عطر و ادکلن ها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل بازگشت هستند.
  • انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل بازگشت هستند.
  • انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل بازگشت هستند.
  • پوشیدنیهای پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن ، پذیرفته خواهند شد.
  • محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.

⏪ کدام کالاها قابل بازگشت نیستند؟

  • زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.
  • لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.
  • لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت ندارند.
  • لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.

⏪ نحوه ثبت نام و ورود:

⏪ ثبت سفارش و خرید:

⏪ راهنمای پرداخت امن و آسان:

⏪ راهنمای لغو سفارش، بازگشت و تعویض کالا:

⏪ پیگیری سفارش و ارسال کالا:

⏪ نکات حقوقی:

⏪ راهنمای خرید از فروشگاههای اینترنتی ترکیه: